دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





سلام خدمت تموم بچه هاي عزيز اميدوارم هرچا كه هستين شاد و خرم و سلامت باشين راستي

سااااااااااااااااااااااااااال نوتونننننننننننننننننننننننننننن مبارككككككككككككككككككككككككككككككككككككك

 

 

خیلی ساده و مختصر عید نوروز رو به همه ی 4جوکیان عزیز تبریک میگم. ایشالا سال خوبیو داشته باشید. ارزوی سلامتی براتون میکنم.
خوش بگذره

 

حالا ما که هیچ !
اما امیدوارم عکس های شما توی سال جدید ۲ نفره باشه !
عیدت مبارک

 

 

بزرگترین دروغ این روزای من:
من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی:|

 

 

*** سال یک هزار و سیصد و نود و دو مبارکــــ باد ***
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست
سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست
نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق
آراسـته با دلی که همراه خـــــداست

 

 

در دو عالم جلال ما زهراست
رمز تغییر حال ما زهراست
عید با فاطمیه می آید
ذکر تحویل سال ما زهراست

 

 

این عید به نور فاطمیه زیباست/
روزی تمام سال من با زهراست/
با بردن نام فاطمه فهمیدم/
سالی که نکوست از بهارش پیداست/

 

 

عطر نرگس،رقص باد
نغمه شوق پرستوهاى شاد
خلوت گرم كبوترهای مست
نرم نرمك ميرسد اينك بهار
خوش بحال روزگار...
با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت
پيشاپيش سال نو برشما و خانواده محترم مبارك

 

 

برسرسفره احساس اگرجايى بود،سخن ساده تبريك مراجابدهيد!
سين هشتم،سخن ساده تبريك من است.جاسرسفره اگرنيست به دلهابدهيد.
نوروزمبارك.

 

 

یه دور دیگه دور خورشید زدیم یه سری سوار شدن یه سری پیاده نمیدونم چند دور دیگه مونده ولی امیدوارم این دور به همه خوش بگذره سال نو مبارک

 

 

وطنم؛ گرتوسبزی.سبزم..............گرتو شادی.شادم........... من ز شیرینی تو فرهادم........ عید انروز مبارک بادم...... که تو ابادی و من ازادم سال نو مبارک

 

 

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یاد آور شکوه ایران و یگانه یادگار
جمشیــــــد
جم بر همه ایرانیــــــــــان پاک پندار ،
راستــــــــــــــ گفتـــــــــــــار و نیکــــــــــــــــ کــــــــــــــردار خجسته باد.

 

 

بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید……
سال ۹۲ مبارک

 

مبارکبادا آیین پیشینیان,
سرلوحه سمبل ایرانیان,
ازبزم آرش تاقبله زرتشت,
ازعدالت کوروش تا سخاوت داریوش
این است شکوه آریایی....



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت16:13---9 فروردين 1392
سلام وبلاگ باحال داری .به وبلاگ منم سر بزن/راستی برای تبادل لینک خبر بده.منتظرت هستم.موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت